Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-10, 15:47   #3726
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Vi har nok et litt forskjellig syn på noen ting Kitt, for det syntes jeg hørtes helt hårreisende og veldig problematisk ut med tanke på personvern. Det kan da ikke være anledning til å lagre alle slags ting en lege kan finne på å skrive i en journal på en chip som alle i helsevesenet m fl kan se? Regner med at dette er noe Datatilsynet har innsigelser mot i så fall.

Du vet du kan lese gjennom journalen din og kreve ting fjernet???

Jeg er nok litt enkel sånn, for jeg bryr meg rett og slett ikke om hva andre vet om meg!!!
Lurer de på noe, så kan de bare spørre!!! Har overhodet ingen hemmeligheter, hverken medisinske eller andre!!!

Jeg er mye mer redd for å ikke få den behandlingen jeg trenger fordi opplysningene ikke er tilgjengelige!!!
Det kan jeg faktisk dø av!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)