Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-15, 17:26   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Tungt å løpe etter seks uker i ketose?

Har du vært i ketose og så begynt å løpe igjen nylig, eller har du løpt i alle disse seks ukene? Du må nok regne med litt tid med løping før kroppen din blir vant med det, eller så blir kroppen aldr vant med det. Jeg er en av de som ikke orker (les: ikke har tålmodighet til å ta den tiden som trengs å venne seg til det) å bedrive hard kardio i ketose. Beina er som bly og kroppen følges bare tung og jævlig. Styrketrening i ketose går derimot helt fint. Derfor spiser jeg moderat Lavkarbo og ikke ketogent lengre. Så ja, noen klarer aldri kardio i ketose, andre trenger lengre tid på å venne seg til det, noen har ingen problemer med det, noen må tilføre mer fett på treningsdager mens andre må spise litt ekstra karbohydrater. Du må dessverre bare prøve deg fram for å finne ut hvor i landskapet du er

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat