Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 21:17   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Jah. Kanskje på tide med en oppdatering?!
Og, jeg svarte visst ikke på den siste posten der, men å skulle fylle i et regneark føles innmari uoverkommelig for meg atm ...

Ja. Det har vært en litt snodig uke. Jeg har vært så tykk i halsen at jeg nesten må stå i bru for å spise og drikke ordentlig, ellers ender det i hikking og smerter. Sukk. Jeg har fått høyere kroppstemperatur, faktisk. Utrolig. Jeg som så lett blir innmari kald. Og fort alt for varm også, forsåvidt. Men alltid litt for kald på hender og føtter. Det samme med halsen, veldig varm. Og akk så hoven og stram!

På fredag begynte jeg i tillegg med progesteronkrem, og jeg vet ikke om det er kremen eller hva, for jeg har i grunn hatt det sånn en stund: Men jeg har så mye vann i kroppen at jeg føler meg som en eneste stor blemme! Det presser i brystet og fingrene mine er stive og ansiktet mitt litt hovent, og det døgnet rundt de siste dagene. Veldig ubehagelig! Ei jeg snakket med ang. progesteronkrem, som har et relativt like sykdomsbilde som meg beskrev noe lignende, men at det slapp etter kanskje en dag. Det har gått litt mer enn en dag, og jeg er nå fristet til å gå til legen og få vanndrivende. Kroppen min bare ler av basete, så om dette ikke gir seg snart, må det hardere skyts til, tror jeg ...
Ellers mener jeg ha hatt noen glimt av relativt god konsentrasjon og korttidshukommelse denne siste uka som gikk ...! Tør ikke kjenne for mye etter enda, for dette er noe av det mest depriverende med å være i den tilstanden jeg er i ...

Men det kuleste, og jeg vet ikke sikkert hva som har satt det i gang: Jeg kjenner masse små hårstubber i hodebunnen! Jeg satte i gang et kjerringrådsprosjekt her for en måned siden, og har daglig massert hodebunnen med fingertuppene grundig, men det er NÅ jeg kjenner, OG ser at det skjer ting! Jeg var hos frisøren min på torsdag, og hun så det også. OMG. Håper det er sant!

Og på torsdag skal jeg til endokrinolog. Er vettskremt og veldig spent!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat