Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-06, 13:50   #2
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurodietten igjen

Jeg har ikke prøvd selv. Kun prøvd noen smaksprøver av produktene som jeg fikk av mamma. Har fått resept av legen min, men i første omgang tror jeg at jeg velger å fortsette med kostindusert ketose. Både billigere og mer smakfullt.

Mamma gikk ned 13 kg på produktene, men gikk veldig lei av produktene, og vegrer seg litt for å starte opp igjen.

Entante har gått ned nesten 30 kg med Eurodiet. Hun har gått ned etappevis og delt (over 2 år), dvs. vekslet mellom de ulike fasene og maten fra Lindbergboka. Grunnen til at hun har vekslet mellom fasene er at hun føler at hud og muskler må få komme etter (stramme seg etter). Hun er over 60 år og har vært overvektig iallfall de siste 20 årene.

Vet ikke om dette ga deg særlig svar. Håper noen andre kan svare deg mer konkret.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat