Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-14, 20:51   #46
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Chiapudding (melkefri)

Ok, da hadde jeg igjen 150 ml kokosmelk fra en større boks (ettersom jeg har funnet ut at 250 ml er helt perfekt for å holde meg mett fra kl 11 til omtrent kl 19-20), og testa en ny ting: Blanda i to små ss chia og seks sju dråper vaniljestevia og lot den bare stå i en tett boks på kjøkkenbenken. Den var fast nok etter drøye tre timer. Varma den opp, og spiste den med masse kanel og en klatt smør! Om nom, supergodt! Ikke forvent at det smaker risengrynsgrøt eller rømmegrøt eller lignende, det er noe litt eget igjen, samtidig gir kanelen og smørøyet en sånn skikkelig tradisjonell grøtgefühl. Men godt var det! Eneste problemet var at den ble litt mer tyntflytende da den ble varm, så enten må den stå lenger før man varmer den opp, eller så kanskje man må slenge oppi en ts jbkm.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat