Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-10, 19:54   #2640
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Leser stadig om dere andre kvinner som får diverse sug, oppgang og slikt ved
menstider. jeg har ikke hatt mens på .. 14 år pga hormonspiral, men jeg lurer på om jeg kanskje kan ha litt slike plager likevel?
Om kroppen jobber i "det skjulte" og markerer denne tiden, selv om jeg ikke får mens liksom.. føler hvertfall at noen ganger er jeg mer hissig, mer godtesyk osv, uten at jeg egentlig før nå kom på at det kanskje har noe med perioden å gjøre.
Får notere i boka mi hvis jeg husker det neste gang det oppstår, og se om det kommer igjen med jevne mellomrom.
Men, altså, noen som har en mening om dette?

Jeg går heldigvis ikke på noen form for hormonprevensjon, men har ikke noen slike sug allikevel, ikke øker vekten når mensen er i farta heller. Før jeg begynte på lavkarbo hadde jeg litt pms, men nå merker jeg ikke noe til det heller. Dessverre har ikke menssmertene blitt mindre.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)