Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-11, 14:13   #24
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hvor mye protein?

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg har glemt bort omega 3 en periode, men er tilbake på det nå...kanskje jeg skal øke dosen litt da. Takk for tipset!

Du har kommet kjempelangt da, bare de siste vanskelige 5 kg igjen
Men det klarer du, du gjør jo absolutt noe riktig

Jeg har forresten begynt med grønn te flere ganger om dagen, det skal også øke forbrenningen.

Takk skal du ha for rosen, det trengte jeg Har vært noe deppa i det siste pga. kjærlighetssorg..

Jeg har sluttet med peppermyntete med stevia...ikke fordi det ikke var godt lenger, men fordi jeg ikke har mer peppermynteblader igjen av egen produksjon, og jeg nekter å kjøpe på butikken når de nye bladene står ute i hagen og vokser seg store og flotte i påvente av å bli høstet av mine ivrige fingre senere i sommer.......

Men jeg har faktisk tenkt på det med grønn te...mulig jeg kjøper litt til helgen...
Ser at du og jeg er omtrent like lange...så da har vi kanskje mye samme erfaringer med kroppene våre.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat