Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 09:12   #7
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Er Atkinsbarer en grei måltidserstatter?

Brukbar når valget står mellom den og sult. Men jeg ville valgt mye annet først. Noen skiver fårepølse, eller noen skiver ost f.eks. Eller du kan finne tørket kjøtt i butikkene. Når det gjelder atkins-barene så er svaret: "Ja, det kan funke, men NEI - det er ikke den beste løsningen." Jeg anbefaler at du ser på disse barene som lørdagsgodt i stedet.

I veska anbefaler jeg en neve nøtter/frø i en pose i stedet. Ha i passe porsjoner i små poser/bokser - med eller uten salt. Og lag dem gjerne selv, så slipper du også den vegetabilske oljen mange produsenter bruker. Og du kan eksperimentere med krydder.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat