Tråd: 10 kg til
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 11:59   #3
ninni
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 35
ninni er på en erverdig vei

Sv: 10 kg til

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Det kan være mange grunner til dette. Du kan f.eks. ha kommet til et naturlig platå, slik at du står stille på vekta en stund før det begynner å gå nedover igjen. Det kan også være at det er på tide for deg å øke karbenivået litt. Vet ikke om du har gått veldig lenge på veldig lavt karbenivå? Det kan også være at du spiser for lite, men mye riktig må du jo ha gjort så langt uansett, siden du har tatt av deg 35 kg
Det kan jo også være at kroppen din er naturlig slank nok nå, og at de siste kiloene bare er "kosmetiske", eller til og med innbilte .
Hvis du forteller litt mer om deg selv, nærmere om hvordan du spiser, hva du veier nå og hvor høy du er, så blir det lettere for oss her inne å hjelpe deg.
Beundrer deg for det du har klart så langt, og vil ønske deg lykke til med resten.


jeg er 163 høy og veier 65 kg... spiser ca vær 3 time holder meg unna poteter ,ris, hvitt mel. og selfølgelig sukker og gotterier.

drikker masse vann og spiser mye knekkebrød, salat. kylling osv og masse grønsaker. på lørdager skeier jeg litt ut. overdriver ikke men føler jeg kan kose meg litt da :-)

takker for svar

ha en fin fin dag

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat