Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 22:17   #57
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Forbanna sommer, forbanna kjærlighetssorg, forbanna meg, forbanna øl og forbanna min rotete livsstil!!!!
Startet på 66,3 kg, gikk ned en kilo og så opp 1.6 kg. Ligger nå 0,6 kg over startvekt på olsokutfordringen.

Er ikke fornøyd med det, og ikke fornøyd med meg selv i det hele tatt.
Har druknet mine kjærlighetssorger i litt for mye LITE-øl og slurvet med kostholdet.
Jeg vet hvor dumt det er, og at jeg bare ødelegger for meg selv, så gi meg et spark bak!

Et pittelite spark bak kommer her også en kjempestor
Kjærlighetssorg suger, har nettopp hatt noen jævlie dager selv og da er det lett og ty til ting man ikke skal ha. Har heldigvis ordna seg nå og det håper jeg det gjør for deg også. Fortsett der du slapp og drukne heller sorgene i litt tørr hvitvin eller vodka med sukkerfri brus. Du er snart på sporet igjen, lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat