Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-13, 20:35   #10
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Atkinsproduktene ikke så lavkarbo som de påstår

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Gjelder ikke dette omtrent 90% av alle produkter som det reklameres for? Fra TV-reklame til treningsbutikkssponsede bloggberter, til Fotballfruen, som spyr ut reklame for omtrent 90 produkter i uka. Ikke en liten brøkdel av produktene hadde blitt reklamert for, om ikke noen tjente gress på å overdrive og skryte dem opp i skyene. Alt av reklame må tas med en svær klype salt.

Jo, det kan så hende, men med Tine og YT er det såpass spesielt siden makten og påvirkningsflaten er så stor. Både gjennom NIF og Olympiatoppen, samt reklame på riksdekkende media, TV og aviser. Når i tillegg våre fremste eksempler på idrettsfronten benyttes, ja så blir nok veldig mange påvirket av akkurat dette dessverre.

og finner ut at ting ikke funker, man blir altså ikke "superkvinnen" ved å bruke YT.

Har sett litt på Atkinsbarer tidligere, og må si meg forundret over at ikke flere har reagert på at disse ikke kan nytes uhemmet.
Dessverre tror jeg noen kan bli forledet til å tro at de kan spises nesten ubegrenset som måltidserstattere/"sunn snacks" fordi de er produsert av Atkins ;-)

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat