Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-04, 20:40   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Kjempeflott artikkel


Sitat:

Atkins' diett fører trolig ikke til at kalorier forsvinner av seg selv. Den fører heller ikke til at flere kalorier forbrennes. Den skyldes ikke fråtsing i fett. Hemmeligheten ligger trolig i proteinene - det er de som får deg til å føle deg mett. En økt mengde proteiner ser ut til å føre til at appetitten kontrolleres, og folk spiser mindre enn de vanligvis gjør. Men selv om Atkins' diett kan hjelpe folk til å slanke seg, kan ingen i dag si med sikkerhet hvilke virkninger den kan ha på helsa vår.

Er det bare meg eller? Jeg blir alltid så matt når jeg leser sånnt...
...blablabla, kalorier, energi blabalabla.... metthet, blablabla, slaknking...blablabla... vi vet ikke noe om efekter på lang sikt blablabla...


Hva med: Øket tilførsel av byggesteiener til kroppen, øket muskelmasse, mindre energi gjennom karbohydrater som ligger seg strategiske steder som fettlager om du ikke er nok fysisk aktiv til å forbruke det, hva med livsnødvendige fettsyrer osv.... Hva med helseefekter som øket muskelmasse, styrke, mer energi, vektnedgang, bedret kolesterol, penere hud og hår, bedring av symptomer fra en rekke sykdommer.....

.....og hva med å se på det faktum at fett sammen med karbohydrater er farlig, men at det kansje fungerer litt annerledes når de ikke er sammen... (kjemi)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat