Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 20:22   #8
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Ny på Eurodiett

Tusen takk for så mange koselige tilbakemeldinger Det er veldig spennende dette og jeg håper at noe vil skje med vekta denne gangen.

Jeg er et sånt enten eller menneske, som oftest, og resultatet ble derfor at i stedet for å TRAPPE ned på karbene de neste 2 ukene til jeg forhåpentligvis har produktene hjemme - som legen og jeg ble enig om, så har jeg spist a la ketolysekuren nå i 2 dager. Snakk om nedtrapping... hi hi

Egentlig veldig dumt av meg for nå hadde jeg veldig lite mat klar og har nok spist for lite mat i dag og har vondt i hodet og er helt utslitt....
Jeg trener hos fysioterapeut 4 ganger i uken pga muskelsmerter så det ble kanskje litt mye 1. dag. At jeg aldri lærer.

Litt i tvil om hvordan jeg skal gjøre dette - noen av dere andre som begynte på ketolyse først for deretter gå over på eurdiett? Ideen er jo veldig bra, men med tanke på at jeg har spist normalt (dvs IKKE lavkarbo) det siste halvåret så burde jeg kanskje trappe ned ?

Er bare redd for at jeg vil sprekke fort...

Hva synes dere?

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat