Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-10, 16:21   #41
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Kutte karbohydrater hos en toåring?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg skjønner faktisk at folk vil gi unga sine både melk og brød og frukt og potet. Det er jo ikke lett å skulle vite hva som er bra og hva som ikke er bra, spesielt for småtassene. Jeg skjønner ikke at noen vil gi ungene sine appelsinsjus. Det hjelper ikke om den aldri så mye er hjemmepressa fra en jaffaappelsin altså. Det er ikke bra for tenna. Og det er jo liksom ingenting å diskutere, slik man kan diskutere karbohydrater og ende opp med to på hver side av gjerdet. Syra tærer så på tennene og det er verre enn brus. Si nei takk

Dessuten liker jeg ikke at ungene drikker saft eller jus av TÅTEFLASKE når de har runda både 2 og 3 år. Problemet ligger både i at de drikker av tåteflaske og at de drikker saft/jus hele dagen, hehe. Hva er galt med vann som tørstedrikk lissom...

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat