Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-10, 16:08   #70
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Opprinnelig lagt inn av sjoslor, her.

Jeg har bestilt den om ketolysekuren

Og nei ikke spesielt gøy å være kresen men tro ikke at jeg ikke har forsøkt og gjøre noe med det, utgangspunktet var enda mer snevert. Blomkålsmosen skal jeg absolutt prøve, og fløtesurret sopp er digg... takk for de tipsene


Glemte å nevne at jeg faktisk trener en del, 2 dager med cardio og 2 dager med styrke i uka. Og da kan jeg kanskje øke mengden proteiner jeg kan spise de dagene( håpefull)?

Selv er jeg så altspisende at DET nesten er flaut, men har en ektemann og en venninne som er så kresne at jeg nesten ikke tør lage mat til dem! Moren min har nesten sluttet å invitere oss til middag. Hun aner ikke hva hun skal servere!
Jobb videre med saken, du. Litt etter litt blir det sikkert noe bedre!

Til poenget! Trener du såpass mye kan du sikker gå opp til 2ganger vekten i proteiner!
Les ketolyseboken godt når du får den,men les deg også opp om Skaldeman. Prinsippene er jo nesten de samme, men Skaldeman tillater at man spiser mye mindre grønnsaker!

Masse lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat