Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-09, 22:25   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Skeie ut en dag ... Erfaringer?

Jeg skal spise Lasagne på lørdag og gleder meg veldig! Lasagne er vel den tingen jeg savner mest på ketolyse og det er andre gangen jeg unner meg dette i løpet av de 9 mnd jeg har holdt på.
Ja, jeg har prøvd å lage erstatnings lasagne - men det kommer ikke engang i nærheten og da gidder jeg ikke styre med det - og unner meg heller skikkelig vare en gang i blandt.

Jeg har "skeia ut" flere ganger jeg - og det har ikke hatt noe særlig å bety for vekta....ikke har det stoppet noe særlig opp og ikke har jeg falt for fristelsen til å spise høy-karbo etterpå.

For meg så er det viktig å vite at hvis jeg vil så er det ok å spise noe "ulovlig" innimellom. Og når jeg vet det - og innser at det er jeg selv som bestemmer det - så skeier jeg jo ikke ut noe særlig! For det er jo typisk at det som er ulovlig er det som frister mest.... *ler*

Tror det er viktig å ikke slite med ravnsvart samvittighet etter å ha spist en is en varm sommerdag - som det er nevnt flere ganger på forumet her tidligere er slankestress overhodet IKKE gunstig!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat