Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 23:07   #30
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Ukentlig, vel.
Jeg husker ikke prisen på dem, men det betyr at jeg iallfall ikke anså det som avskrekkende (og jeg er rimelig sikker på at det var mindre for et år enn sterilisering -mellom 200 og 400kr kan jeg tro for et års forbruk).

Er enig i at p-piller ikke er ideelt, men sterilisering er ikke reverserbart - så det å ta sjansen på p-piller i 1-2 år ser jeg på som greit når man ikke er helt sikker på om man ønsker kattunger av hunnkatten eller ikke.

Åh, lenge siden den katta døde, så jeg husker ikke. Vår katt fikk p-piller i 12-13 år. Det hadde definitivt vært billigere å sterilisere henne med en gang. Hun kunne i alle fall ikke få kattunger, det hadde tatt knekken på henne. Hun ble påkjørt da hun var liten og fikk halvveis knust bekkenet og var ikke i stand til å føde.

Med mindre man har rasekatt eller har noen bestillinger på kattunger, så ser jeg ikke poenget med å få kattunger... De er som regel vanskelige å få gitt bort fordi altfor mange får kattunger. Snakker av erfaring dessverre... Vi har tre voksne ikke-steriliserte hunnkatter. De skal steriliseres da, men ting tar tid... Når det passer for meg, så passer det ikke for kattene. Enten har de melk i pattene (og da kan de ikke opereres) eller så finner jeg dem ikke. Forrige gang jeg hadde tenkt å sterilisere dem var for litt over en uke siden. Da fant jeg bare den ene katten (som jeg hadde holdt inne over natta). De andre to var på vift. Jeg må kjøre 40 km for å sterilisere hunnkattene og skulle gjerne hatt med meg en eller to personer siden tre katter skal være med. Sukk. En vakker dag klaffer det forhåpentligvis.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat