Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-13, 20:52   #5
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva tåler dere av kos?

For min del handler det nok både om å ikke stappe i meg masse ekstra energi jeg ikke trenger og holde meg unna mat som ødelegger for vekttapet. Jeg kan fint spise fløte, men har satt et tak på gjennomsnittelig 1/2dl pr dag, da går det fint.

Jeg prøver å holde meg unna maltitol, så det blir helst noen ganger en hjemmelaget ostekake med funlight saft- gele en gang hver annen måned, kanskje en skål med 150g cottage cheese, 1/2dl fløte og 50g bringebær, hjemmelaget sjokoladepudding med steviosa. Jeg spiser dessert 3-4dager i uka. Denne uka ble det 4 fordi jeg laget sjokoaldepudding( = 2.5dl fløte deelt på 4 porsjoner og litt steviaosa).

Cottage cheese og krem spiser jeg 2-4ganger i uka, som oftest 2.

Kaker lager jeg ikke så ofte. Neste gang blir neste helg, da en av ungene har bursdag.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat