Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 08:33   #16
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Veietråd våren 2011

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Hei Becky..... veldig vanskelig å si sånn uten å vite noe mer enn bare vekta di. Og jeg kan i tillegg veldig lite om Skaldeman, så jeg er nok ikke rette personen til å svare deg.

Men jeg ser to ting:
1. Det er fire uker mellom dine to vektoppganger. Har det vært mens involvert her? Er jo ikke uvanlig at kvinner samler vann i forbindelse med mensen.

2. Du har en gjennomsnittlig vektnedgang på 0,6625 kg i uka, som ikke er dårlig.

Pust dypt, fortsett som du har gjort, og så kan man håpe at den ekstra vekta er borte neste uke.

Kan være greit å legge ut noen eksempler på matinntak for noen dager, så kan de som kjenner denne dietten kanskje se om det er noe som kan endres på. Stå på

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Stiller meg bak Fjasnissens observasjon - det har nok med syklusen å gjøre Ikke alle har den tyngste uka under mens heller - noen har den ifb med f.eks. eggløsning eller pms. Dette er jo ikke fett, men ødemer (vann), og går jo vekk igjen etterpå. Over en halv kilo i uka er helt oppskriftsmessig

Tror dere kan ha rett... men det er ikke mensen, men eggløsning... Men kanskje det er da jeg går mest opp/samler mest vann? Hvem vet! Takk for den observasjonen!
Skal gjøre som du foreslår Fjasnissen, trekke pusten dypt og prøve å ikke stresse. Kanskje går det bedre til veiing neste uke.

Om det fortsatt går mye opp og ned får jeg skrive ned hva jeg spiser og få dere her inne til å se på det, men fortsetter slik jeg har gjort foreløpig.
Takk

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat