Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 14:07   #38
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høyfettkosthold og utholdenhet

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Jeg tror jeg kan klare 100 på en sånn maskin, sånn maks og da blir det ikke akkurat 3x10 repetisjoner heller Så du er STERK!

Pt'n mente jeg hadde mer inne - men hadde gjort så mange rep. da at jeg klarte nesten ikke reise meg fra maskinen etterpå *ler*. Jeg tror du klarer mer med hjelp jeg! Alene tar jeg i det jeg mener jeg kan - men med min PT ved siden av klarer jeg jaggu meg enda mer! GØY!! Om man ikke har råd til PT - ta med en venn!

Sitat:

Vel, jeg slenger meg på. Tenker jeg øker opp til 40 neste uke og kanskje mer uken etter det. Må se det an. Sambon min blir også veldig oppgitt, men merker også at det har gått utover noe annet viktig i forholdet, og det bekymret meg mest. Regner med du kan tenke deg hva. Så håper at å øke karbene vil sette fyr på sakene igjen

Vil gjerne høre dine erfaringer etterhvert. Skriver du dem her da eller?

Skriver de her - eller lager en tråd Avtale! *gleder seg* Hva ligger du forresten på i karbo pr i dag? Jeg har ligget fryktelig lavt de siste ukene... er så matlei så det går i skaldemans kjøttkaker med dressing, eller salat med feta/skinke og dressing... eller lavkarbobrød med makrell i tomat og majo... mye fett (skaldeman ville blitt stolt...) - men veeeldig lite karbo... har en uke igjen av spis-deg-slank mat - så tenkte å kjøre det en uke nå så jeg får tømt frysen, der ligger jeg da på rundt 20 gram pr dag. Kan legge på kanskje 15 gram pr dag neste uke og 15 til uka etterpå og se hva som skjer. Kanskje man faktisk går litt ned i vekt igjen også hehe.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat