Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 10:34   #24
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Så søte små da

Min spiser ikke selv enda, så her går det på mating fortsatt. Vi bruker å legge små brødbiter på bordet foran ham for at han skal lære seg å plukke det opp selv og spise, men han skjønner ikke helt konseptet. Enten feier ahn det på gulvet, plukker opp en bit og skviser den mellom fingrene eller han legger hele hodet ned på bordet og spiser på den måten Merkelige greier altså, for han skal jo putte alt mulig annet han finner i munnen, bortsett fra mat da tydeligvis Å drikke selv klarer han heller ikke enda. Han holder i koppen/flaska og suger for harde livet på tutten, men han forstår ikke at han må løfte opp flaska også, og når jeg prøver å hjelpe til blir han skikkelig sinna. For han vil veldig gjerne klare det selv

Han bruker å få pære og eplebiter i en sånn babysafe-feeder, og den har han endelig skjønt konseptet med. Den har jo et fint håndtak å holde i, så han sitter der og spiser frukten sin selv som om det skulle være en is

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat