Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 22:36   #21
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: PCOS skravletråd

Siljenh: Det var litt av en historie, det var godt du hadde moren din i ryggen. Jeg ser nesten på foreldrene mine som skyldig i at jeg fikk det jeg, selv om det nok er stygt tenkt, for det er jo ubevisst uansett. Men jeg lærte ikke akkurat en sunn livsstil hjemme.
Syns uansett du er flink Slijenh, frukt kan også være partystopper for mange.

Ååh stakkars deg dunia. Jeg føler slik med deg!! Jeg har også opplevd følelseskalde gynekologer, han første jeg var hos satt bare slik "alle får barn, alle får barn" og så på meg med steinansikt. Dra en viss plass, tenkte jeg!
Husker også at det var fælt å se andre gravide. Følte meg forlegen når jeg så dem, visste ikke hva jeg skulle si, osv...
Gråt masse, akkurat som deg!

Håper virkelig at lavkarbo er det riktige for deg. Kan jeg spørre deg hvordan syklus du har?

Jeg håper virkelig lavkarbo er noe for deg! Uten lavkarbo hadde aldri jeg fått barn, det er helt sikkert. Gikk på pergotime mange ganger og det funket aldri. Og da jeg gikk på lavkarbo var jeg egentlig innstilt på at vi aldri kom til å få barn. Jeg ville ikke prøverør og mannen ville ikke adoptere, så da ble det slik. Men det er veldig tungt før man evt. klarer å endre innstillingen....

Masse klemmer til deg dunia Og masse lykke lykke til!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat