Tråd: 5:2-dietten
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-14, 12:47   #20
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: 5:2-dietten

5:2 "lover" ikke noe kjappere vekttap enn andre dietter, kun 0.5 kilo i uka. Men studier indikerer at det kan være gunstig for helsa (insulinfølsomhet, kolestrol, blodtrykk m.m.) med intermittent faste (noe 5:2 egentlig bare er en av mange versjoner av). 5:2 er ikke ment som en slankekur. Anbefaler alle som er interresert i denne dietten, som med alle andre dietter, å sette seg skikkelig inn i konseptet før man evt gir seg i kast med den. Jeg møter på skremmende mange folk rundt meg som tror at dette er enda en slankekur, og at man ved å la være å spise i to dager så skal leve på junk og snop i 5 dager.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat