Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-09, 21:13   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen....

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Jeg bare kom til å tenke på hvordan kroppen min reagerer på lavkarbo.. Spiser jeg ikke kosttilskudd blir jeg slapp og jeg får kramper i beina.. Er det egentlig sunt for barn og bare spise lavkarbo? De skal jo vokse og bli store og sterke liksom.. Læreren ser jo barnet ditt i skolesituasjonen, kanskje hun ser at barnet ditt trenger mer mat for å fungere skikkelig f.eks?

Bare noen tanker jeg gjorde meg når jeg leste denne tråden..


Hilsen en som jobber på skole, å ser hvor viktig det er med nok mat for å fungere bra nok..


Barn spiser ofte frukt, yoghurt og nøtter i tillegg til skolematen..


Barn SKAL også spise lavkarbo. De skal heller ikke gå rundt å være rusa på sukker (les brød), like lite som vi voksne bør gjøre det.

Ungene mine er MYE roligere og mer konsentrerte etter at de la om kostholdet.

INGEN mennesker trenger raske karbohydrater.

Men ungene mine går selvsagt ikke på ketolyse eller Atkins. De spiser frukt og de spiser brød, men KUN Fedon Lindberg brødet eller jeg baker selv med rugmel og nøtter/frø.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat