Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-13, 14:31   #43
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Bukplastikk, fastlege og gangen videre

Opprinnelig lagt inn av Kuredu, her.

Jeg har hatt brystreduksjon! Fikk i grunnen ikke si så mye ang størrelse, kirurgen stoppet meg raskt da jeg ymtet frampå et ønske om C cup, han sa han ville skape noe som sto i stil til resten av kroppen, og kunne jo ikke si noe annet enn ja til det.

Men jeg synes det hørtes rart ut at henvisningen ligger hos kirurg? Det er jo sekretærene som kaller inn til konsultasjon? Det du kan gjøre er å sjekke frittsykehusvalg.no for behandlingstid ang brystreduksjon. Evt få legen din til å sende henvisvningen dit det er kortest ventetid. Jeg ble operert ved Aleris Oslo. Fra henvisning ble sendt til operasjonen var over gikk det 1,5 mnd - men jeg kom inn så fort pga en såkalt lynliste. (en slags venteliste).

Og en annen ting - husk at du må ikke røyke i god tid før og etter oprerasjon! Samt slutte med p-piller osv. (vet ikke om noe av dette er aktuelt for deg da men....).

Bare spør hvis det er noe mer du lurer på!

Takk for flott svar. Jeg er henvist til Colosseum som hadde kortest ventetid i hele Helse-Vest og i tillegg så bor jeg i Stavanger så det er mest praktisk.

Jeg røyker ikke og tar ikke p-piller så jeg er sikker der. Det som bekymrer meg mest er at jeg får såååå dårlig samvittighet for å sykemelde meg. Men, jeg tror bare at jeg må prioritere dette.

Når det gjelder størrelse så var jeg av den oppfatning at de måtte ta 500 gr fra hvert bryst og da tror jeg ikke at de kommer til å stå i stil med resten av meg. Har alltid og er nå en formfull dame. Og vil gjerne beholde timeglassfiguren min.

Hun som jeg snakket med sa at den lå i journalen min som var hos kirurgen...

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat