Tråd: Bacongull?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-11, 18:47   #8
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bacongull?

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Uhm. Jeg spiser den du spiste der hvertfall en gang i uken og da svelger jeg hele posen ;-) De andre merkene er det mindre kbh i, men smaker ikke like godt synes jeg.
Jeg går ned i vekt uansett.

Hvor mye salt det er i det tenker ikke jeg på, men jeg salter ikke maten ellers.

Vær også klar over at alt som er under 1 karb kan bli oppgitt som 0 karber. Så hvis du trykker i deg 500 gram av noe som det står 0 karber på kan du i værste fall ha fått i deg 4,95 g karber. Og hvis du i tillegg spiser 500 gram av noe annet under 1 karb så kan du altså ha fått i deg 9,9 karber uten å liksom ha spis en eneste karb!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat