Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-14, 16:23   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ledd- og muskelsmerter

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er veldig med på tankegangen og har jo selv erfart hvor vitkig det er å kutte ut alt. Og det er derfor jeg er på ED, for å fjerne mest mulig av alle potensielle triggere på ting jeg kan reagere på. Og derfor jeg også blir stresset over at det forverrer seg heller enn forbedrer.
Så nå virker det som jeg står det som virker som et litt umulig valg.. LCHF som er bedre for leddene, men ikke tar kiloene lenger, eller ED som (forhåpentlgivis) tar kiloene, men er verre for leddene.

Jeg får leddsmerter om jeg slurver med omega3-tilskuddene over litt tid. Jeg tar i overkant av anbefalt dagsdose.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat