Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 11:47   #4
echina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 4
echina er på en erverdig vei

Sv: Nybegynner trenger råd

Tusen takk for svar!

Jeg har nå overlevd en uke med minimalt med karbohydrater. Jeg vil vel si jeg har vært gjennom helvete og nå begynner å komme ut på andre siden... Helga var fæl; hadde skikkelige humørsvingninger og følte jeg holdt på å sulte ihel. Jeg prøvde å spise veldig mye mat, men synes det er vanskelig å kjenne ordentlig metthetsfølelse, blir heller kvalm.
Jeg bruker ketostix, og ifølge dem har jeg vært i ketose de siste tre-fire dagene. Har bare hatt en skikkelig hard treningsøkt (selv om jeg kanskje burde latt det være ). Drakk en YT fruktjus med 35 karbohydrater en time før trening. Likevel følte jeg ikke at jeg klarte like mye som ellers. Håper det blir bedre etter hvert

Søtsuget har ikke gitt seg, holder på å dø litt hver gang jeg går forbi et bakeri eller sjokladehyllen på butikken. Savner også frukt. Er dette noe som går over etterhvert?

Jeg lurer også på om dere har noen tips til mat med mye fett som kan være lurt å spise? Føler vel jeg får i meg litt mye proteiner og kanskje litt for lite fett...

echina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat