Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-08, 10:28   #1
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Anbefaler denne nettbutikken

www.yess.se får man kjøpt alle mulige bøker om kost og trening, med fokus på bøker som fokuserer på lav GI. Jeg anbefaler spesielt bøkene til Fredrik Paulun, en utrolig kunnskapsrik ernæringsfysiolog, som begynte å snakke om GI lenge før noen hadde hørt om Fedon. I tillegg til å ha vanvittig god peilig på sunt kosthold, har han også mye kunnskaper om trening. Jeg har 5-6 av bøkene hans i bokhylla, og det er vel de kostholds- og treningslærebøkene jeg har hatt mest utbytte av. Frakten er dyr (250 svenske kroner), men mange av bøkene er svært billige.

Det er også andre produkter, som dvd-er, hjemmetreningsutstyr etc. til salgs, men de sender desverre bare bøker til Norge.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat