Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-09, 14:57   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettfestivalen

Tråden VÅR, Fjanni!
Jeg er veldig imponert over deg! Hurra for kiloe ned

Jeg må rapportere at jeg sørgelig nok har sprukket. MEN! Det skal sies at jeg har hatt to sprekker i hele min lavkarbohistorie som går nesten tre år tilbake, og første gang var nå i påsken da jeg spiste en liten bit smörgåstårta i grisefylla i total mangel på lavkarbovennlige alternativer
Vel, i går spiste jeg en boks Häagen-Dazs fordi jeg er under masse press og synes innmari synd på meg selv ... Jaja, spist er spist. Men det føles veldig merkelig, da jeg aldri har hatt noen hang til å sprekke før. Jeg tilgir meg selv, og har alt spist en superfeit frokost og trent yoga og drukket tre liter vann. Fettfestivalen fortsetter, tross at jeg ramla over gjerdet over til Sukkerfestivalen. Heldigvis føler jeg meg så crap i dag, at flere turer ikke kommer på frågan! Buæsj!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat