Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-15, 16:27   #17
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Slowcooker /crock-pot

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Dere lar altså denne tingen stå på enten hele dagen mens dere er på jobb eller om natten mens dere sover? Jeg er så brann-redd at det hadde jeg aldri tort...

Jeg er ikke brannredd på den måten. Men jeg har det som heter komfyrvakt (påbudt i boligere nyere enn ... etellerannet år) så om den detekterer for mye varme/røyk enn den synes er ok så alarmerer den. og om ingen slår av den så går brannalarmen som går direkte til brannvesen. og gud bedre man skal være tunghørt for å ikke høre den i blokka vår Jeg er også nøye på å ikke bruke greier med shady ledninger osv. Så nei, jeg er ikke redd for at det skal gå åt skogen, for HVIS noe skulle skje så har vi bra utstyr. (til den som vil kverulere: FU.) Jeg orker ikke bekymre meg mer enn nødvendig

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat