Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-09, 23:56   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavt stoffskifte?

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

noen gode tips til hvordan jeg skal gå frem? Bare jeg nevnte ting for mamma på telefonen ista, begynte tårene å bygge seg opp.. jeg liker ikke fortelle om ting når jeg har det tungt, spesielt trøttheten er utrolig overveldende nå, og jeg klarer egentlig ikke helt å ordlegge meg ovenfor hu legen Vet ikke om hun skjønte meg helt sist jeg hadde time heller.

Skriv det ned! Sett deg ned i ro og fred, skriv ned symptomene, hva du reagerer på, og hvorfor du ønsker å få sett på det igjen. Hvis du føler du ikke klarer å ordlegge deg kan du bare vise hu oversikten din. Bare si at du har fulgt med litt på din egen helse, og skrevet ned etterhvert som du har funnet ut ting, og at du har med deg oversikten. Det virker jo også veldig ryddig og gjennomtenkt for henne.
Har du forresten forsøkt homeopat? Jeg begynte å bli allergisk på videregående, mot pollen spesilelt, men også mer etterhvbert. Fikk et middel som skulle pase for meg av homeopat, og nå har jeg ingen plager lenger!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat