Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 21:46   #24
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Lavt stoffskifte?

Tusen takk, Elizabethzita <3

Snakket med pappa idag, forresten. Han (jobber i helsevesenet, mer sier vi ikke om det ) mener at operasjonene på kjertelen min, uregelmessig vev på kjertelen nå pluss det faktum at jeg har så mange antistoffer nå gjør det utrolig rart at jeg ikke får noen annen oppfølging enn blodprøver to ganger i året.. han mener jeg MINST burde vært til endokrinolog i tillegg, og hatt blodprøver hver 3. måned. Jeg kan ikke si meg uenig.

Jeg dokumenterer alt ja, og sånn blir jeg å fortsette. Har lært fra tidligere i legestanden at man får ingenting gratis - la oss bare si jeg har blitt feilbehandlet og feildiagnostisert før Jeg skal troppe opp med min info og dokumentasjon når den er klar - så får de gjøre undersøkelser på nytt om de vil!

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat