Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-09, 23:41   #9
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Tråd for mat uten meieriprodukter

Jeg spiser heller aldri brød - unntaket var i jula - ellers så kan ikke jeg bruke brøderstatning. Da stopper det helt opp....dessverre!
Og jeg vurderer også å kutte ut meieriprodukter for å se om jeg kan gire opp litt, for jeg er av de som det virkelig går tregt med.

I dag har jeg spist chilisuppe (oppskrift her inne) med stekt kjøttdeig som jeg har oppi, også litt ostesnacks - kjempegodt! Og helt uten meieriprodukter. Det er min favoritt fortiden.
Ellers så er jeg glad i kjøttsuppe, kokt på kraft eller buljong og med grønnsaker oppi.
Og så elsker jeg fisk - i alle varianter - med smør på

Og det med kokosmelk var lurt, det har ikke jeg tenkt på - mye indisk mat vi kan lage da

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat