Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-11, 18:45   #1
Sbond
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 57
Sbond er ny på veien

Vondt i BCG-arret etter flere år?

Hei!

Føler meg litt teit som spør om dette her, men har inntrykk av at folk her i forumet har greie på litt av hvert, så jeg prøver meg..

For ca 5-6 år siden (?) tok jeg bcg-vaksinen som er som kjent vaksine mot tuberkulose. Fikk infeksjon i "såret" etter sprøyta og gikk med sår som ikke ville gro i ca 4 mnd.. Har fått et ganske stort og kledelig arr på armen etter dette. Etter såret var grodd har jeg ikke kjent noe smerter eller ubehag fra arret.


Men, så skjer dette : Sist uke fikk jeg en ekkel og sterk stikking i venstre arm, kom helt uventet, trodde jeg hadde blitt stukket av et stort insekt el. lignende.. Fant ut at det ikke var noe insekt der, og tenkte ikke mer på det.. Så neste dag igjen kom samme følelse, og denne dagen fikk jeg det flere ganger. ( varer bare 10 sekunder eller noe.)

Nå har jeg hatt det slik i en uke, og jeg har itillegg veldig vondt i armen hvis jeg tar på det, eller beveger den raskt.. Merker meg at smerten kommer akkurat der som arret er, og i området rundt.. Hva kan dette være? Er det virkelig mulig at det er fra arret, eller tar jeg helt feil?

Noen som har opplevd noe lignende?? Svar mottas med takk!

__________________


Sbond er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat