Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-16, 16:21   #446
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: X antall kilo til påske

Vekta bare pakker seg på her, uten at jeg skjønner helt hva som skjer ... På den annen side, jeg har nettopp fått praksisplass (på et aldeles fantastisk sted, hurra!!!) etter å ha sitti på rumpa og søkt jobber og gnisset tenner i over et halvt år. Selv om dette er en meget velkommen ting for meg, så innebærer det tydeligvis akkurat nok spenning med påfølgende adrenalin, og rundtomkringspringing for en dårlig brukt kropp, til at den bare suger til seg vann som en uttørka svamp, og fingrene føles som stappa pølser. Satser på at det går seg til, da! Bare det at jeg får beveget meg en del i løpet av dagen er i seg selv positivt. Kjenner at min snart-middelaldrende kropp har begynte å visne bra mye.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat