Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-06, 12:49   #7
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Digitale skiller - hjelp meg? :)

kansje min bakgrunn sier litt om hvorfor jeg er som jeg er?

jeg har 2 eldre brødre, en som liker å spille og en som er interisert i det tekniske.

for å være tøff når jeg var liten å få være med de lærte jeg meg data

min familie har hatt data siden 70 tallet. vi har ALTID hatt data.

Bestemor er flink på data. hun bruker det til å redigere bilder, regnskap, brev og alt som går under regnskapsfirmaet hun har. hun prøvde seg og på film redigering men fant ut mamma var flinkere der og gikk der og gjordet det sammen med henne istedenfor.

at mamma ikke er på tg i påsken er overaskende hun elsker å laste, instalere, løse nye oppgaver med å knekke en nye kode på hvordan få nedlastede spill til å virke. Hun bruker mer tid en meg på data og er mye flinkere enn meg til å finne, laste ned, og spille osv. men hun kan ikke noe om pcen ellers. trenger hjelp til å finne nye kort og sette de inni.

Jeg kan ikke så mye om hardware for den perioden jeg begynte å lære meg om det ble jeg sammen med min kjære og han er den flinkeste jeg kjenner (ikke fordi jeg tror det, men fordi det er sant ) eller jeg har en onkel i oslo som er litt bedre. han gjør det for meg, så jeg har sluppe å lært meg det.. men lærer litt for hver gang jeg trenger det.

alt dette ligger til bakgrunn for at jeg gikk på mitt første dataparty sammen med min 2 år eldre bror, der ble jeg gjent med mange snille gutter, og jeg reiste på enda ett.. der ble jeg kjent med mange snille og flink gutter og jenter.. jeg traff min kjære, vi ble sammen. og vi sitter her og suter over at vi bestemte oss for å ikke reise til hamar i påsken har bestemt at DET gjør vi ikke til neste år.. da skal vi til hamar. som crew. (om de vil ha oss tilbake da vist ikke blir det deltager)

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat