Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-15, 12:30   #1
84line
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2015
Innlegg: 5
84line er på en erverdig vei

Ny - frustrert - trenger råd

Jeg vet mange helt sikkert er lei av å få samme spørsmål tusen ganger, men nå har jeg lett meg gjennom litt og alikevel føler jeg at jeg trenger å legge frem mitt eget spørsmål.

Gjennom sykehuset er jeg satt på en lchf diett hvor jeg skal spise max 16 karber om dagen. Dette går forsåvidt fint, bortsett fra at jeg er konstant sulten! Jeg føler meg slettes ikke noe bedre enn på lav kalori bortsett fra at jeg nå små spiser ost og ikke selleri

Ikke går jeg ned i vekt og ikke i cm heller. Alt jeg leser er spis mer fett, men det funker ikke. Jeg er sulten! Og des mer sulten jeg er, des mer overstiger jeg karbene (som jeg ikke har lov til - derfor tørr jeg ikke gå til sykehuset). Det går helt fint frem til kvelden, jeg holder meg innenfor grensa, men så PANG magen rumler og skriker, jeg sitter og småtygger osteskiver, men den trenger mer og plutselig er jeg oppi 20karber.

Skal jeg alltid være så sulten? Hva kan jeg spise på kvelden som gjør meg mett uten karber?

Hjelp, jeg er sint, frustrert og lei meg, jeg er endelig hørt og endelig får jeg hjelp fra sykehuset også gjør det bare vondt og jeg vil så gjerne dette skal virke

84line er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf max 16 karber Svar med sitat