Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-12, 20:20   #98
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Hadde bestemt meg for å stikke innom XXL i morra og kjøpe en Curl bar og et par ekstra vektskiver, men så begynte jeg å lese litt om curl bars på nettet og det skulle jeg ikke gjort...

Noen sier det er mer skånsomt for håndleddene (passer meg ypperlig!), andre sier at de fikk betennelse i håndleddene av å bruke det (det trenger jeg ikke!). Noen mener at den er super, andre mener at den er bare tull. Hva skal en stakkar tro på?!

Jeg trenger en stang til, men trenger ikke et sett til fra Biltema, egentlig bare stangen og et par vektskiver (har en del fra før som jeg kan supplere med), men det ser ut til at rette stenger på 150 cm er umulig å få tak i i området her, men jeg vet de har curl bars på XXL. Hva mener dere her inne da?!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat