Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-11, 20:39   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Et par kjappe!

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Ah santa maria...er det på rimi? Lette på kiwi og rema, men fant ikke santa maria. Eldorado hadde en med 1,4 da, så var jo ikke store forskjellen. Men jeg sparer inn der jeg kan, for å bruke kvota på grøntfor

Husker at de har det på Meny, sannsynligvis Rimi også.

Angående de andre tingene du lurte på - det med tørste varierer vel litt etter temperatur og salt og hist og pist. Ellers er det ikke helt uvanlig å bli veldig tørst og/eller få litt trøbbel med munntørrhet når man går i ketose. (Har det sånn selv.)

Og jeg synes det er lurere å veie maten i begynnelsen, for å lære seg ca hvilke mengder som er hva, enn å stirre på stixen. Det er jo hva du spiser som er viktigst, når alt kommer til alt. Stixens utslag kan derimot variere i forhold til hvor mye du har drukket, tid på døgnet, etc.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat