Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-13, 11:30   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Holde vekten / leve lavkarbo

Hei
Effekten av ketogen diett over tid er lite studert. Velger du den vei må du i hvert tilfelle sørge for gode og sunne fettstoffer i kosten.
Mosjon er uansett den viktigste faktor for å holde vekten uansett hvordan man har gått ned i vekt.
Dette i motsetning til slanking der det nå etterhvert er enighet om at mosjon har miondre betydning.

Jeg anbefaler at man etter ketolysekuren øker mengden av KH gradvis til f.eks. 40-80 gram pr dag, men ikke med sukker eller stivelse, men flere grønnsaker og bruk at frø og nøtter (knekkebrød) Fedons "Kost i balanse" eller min "Etter slankekuren" er eksempler på "generell lavkarbo for stabil vekt"
Gratulerer med ditt flotte resultat og lykke til med vektstabiliseringen - det er ikke enklere enn å gå ned i vekt, snarere tvert i mot.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat