Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-14, 18:52   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Trenger litt hjelp.. (Atkins induksjon)

Hallo?! Du er ikke voldsomt overvektig og har gått ned 9 kg på 2 mnd! Det er kjempebra! Slapp av, følg kostholdet etter boka og ta det som det kommer.

Lavkarbo normaliserer hormonene så det er nok det du opplever når du har mellomblødninger, ikke noe farlig (dersom du får uvanlige smerter, store blødninger eller utflod som lukter vondt skal du selvsagt kontakte lege!), dette går seg vanligvis til i løpet en tid.

Vektplatå snakker man ikke om før du har stått stille i mange uker, noen få dager er ikke noe å snakke om engang. De aller færreste går ned hver eneste dag. Jeg kan godt veie 1 kg mer den ene dagen enn den forrige selv om jeg ikke har gjort noen store sprell i noen retning.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat