Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-15, 23:57   #22
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Øh? Hvordan fikk du selv en bmi på 43? Skjønte du ikke at du var overvektig? Eller gjelder det ikke for deg, bare for de andre? Her skjønner jeg overhodet ikke logikken din...

Jeg har forsøkt å slanke meg siden barnehagen, og jeg har forsøk alle tenkelige og utenkelige varianter. Det tok dessverre nesten 30 år før jeg fant Fedon, brikkene falt på plass og jeg fant ut at jeg faktisk bare hadde gjort det verre ved å følge råd som overhodet ikke passet kroppen min. Med PCOS burde jeg gjort stikk motsatt av det leger og andre "hvitfrakker" lærte meg i oppveksten. Det var langt fra noe som plutselig skjedde og det skjedde definitivt ikke frivillig! Jeg har slåss mot kroppen min hver eneste dag i hvertfall 30 år. Så spar sarkasmen.
Og alle jenter/damer jeg kjenner har alltid slanket seg. Alltid! Noen har vanlige råd fungert på, andre har blitt syke slik som meg. (Og mange har dessverre blitt ganske spiseforstyrret) Men ingen av dem vil noen gang si "og plutselig merket jeg at jeg ikke fikk plass til barna på fanget" som hun ene i serien sa! Det er det jeg reagerer på. Slikt skjer ikke plutselig. Og hvertfall ikke i dagens samfunn.
At noen av mennene ikke har skjønt det før de så tallet på vekta er litt mer sannsynlig selv om jeg har veldig vondt for å tro på det også, tross at det fra tid til annen skjer med kollegaer. (Sier de...)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat