Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-16, 19:14   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg galt?

Opprinnelig lagt inn av HøytOgLavt, her.

Tror dette er ca det jeg spiser:

"Frokost" : kaffe med en skvett hmelk

Etter en-to timer:
Frokost: en halv avokado, "pannekake" av 2 egg, Philadelphia og fiberhusk, et par skiver salami.

Lunsj : omelett med hvitost. Agurk og en tomat.

Middag: kylling/laks/kjøttdeig stekt med krydder (ikke kryddermiks). Kål eller salat. Rømmeklatt eller smørklatt usikker på hvor mange gram.

Kveldsmat : et par (?) skiver salami/ost og en-to avokadoer. Har ikke følt meg mett så har fylt på med mer kjøtt. Kanskje det blir for mye mat rett og slett.

Og så drikker jeg kanskje en eller to kopper til med kaffe med hmelk i løpet av dagen.

2,5 avokado gir omtrent 450-500 kcal... Ost er også energitett, så at du spiser i overkant mye er kanskje reellt. Mange sier man ikke skal telle kalorier på lavkarbo, men en del erfarer at de må det. Du får føle deg litt frem uten å kutte drastisk ned på matmengden.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat