Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 08:07   #17
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skjønner så lite ...

Opprinnelig lagt inn av Ponine, her.

Hvordan er min diett i forhold til deres? Spiser jeg mye i forhold til dere? Lite? For mye fett? For lite? Har fått noen tilbakemeldinger på at jeg spiser for lite fett, og at de jeg snakket med gikk ned mer om de spiste en liten pose med noe baconcrisp eller lignende hver dag.
Innspill mottas med takk. Eneste som ikke hjelper er råd om å droppe CL og røyk, for det er ikke aktuelt per i dag.

Det kan ta litt tid før kroppen din forstår at du har begynt på et nytt kosthold. Den største feilen folk ofte gjør er å ikke skru på tålmodigheten. Jeg husker selv da jeg begynte i 2006, jeg knotet i 3 måneder før plutselig alt løsnet og jeg raste ned i vekt.

Om jeg skal pirke på noe så burde du bytte ut mye av brødet med grønnsaker, jeg heller mct-olje over som dressing og får i meg nok fett på den måten.

I og med at du er under rehabilitering, bruker du noe medisiner?

Du kan forøvrig ta å registrere alt du spiser i noen dager på feks www.fitday.com og se på sammensetningen av fett, proteing og karbo og se hvordan du ligger an kalorimessig, dette kan brukes som en pekepinn på hvor du ligger hen i fettinntak blant annet.

Men med - 4.5 kilo på en måned så bør du være absolutt fornøyd og bare jobbe jevt og trutt med maten fremover.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat