Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-05, 12:32   #21
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Thula, jeg syns du er svært flink som gir de ett karbohydratbegrenset kosthold.

Som regel er det min kone som står for maten og da blir det ofte mer usunt enn jeg skulle ønske. Det er særlig på drikke til frokost jeg skulle ønske var bedre. Det går ofte i juice, kakao, oboy og te med masse sukker. Minsten på to år har fått brune tenner enda han fikk tenner veldig sent og vi pusser dem to ganger for dag.

Jeg syns det blir for ofte med sånn kos. Nå på mandag var det speiderfest og da skulle mange ha med seg ett fat med mat. Nesten alle fatene var med kaker, jeg hadde med pizzasnurr. Det er helt umulig å holde en lavkarboprofil for barna i det samfunnet vi lever i.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat