Tråd: Iherb
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 12:24   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Iherb

Opprinnelig lagt inn av drizella, her.

Ang billig frakt, så gjelder vel det bare lette pakker. Jeg bestilte en del barer derfra, og kunne da ikke velge flyfrakt. Jeg tok da DHL. Greit nok at frakten ble like dyr som produktene, men var ganske håpløst når de stod på døra med varene mine og jeg ikke var hjemme...Jeg fikk jo ikke beskjed om når de skulle være her. Har du erfaring med det? Har ikke villet bestille mer pga det, da de ikke vil sette varene på trappa om jeg ikke er hjemme....

Jeg har kun bestilt med DHL en gang og da var jeg hjemme da de kom. Jeg pleier å dele opp pakkene og bestiller 4-5 pakker på en uke, feks. Jeg prøver å holde hver pakke under 200 norske kroner og under 1,8 kg så jeg får billigste frakt + slipper ekstra moms og greier. Bestiller heller oftere.
Jeg kommer nok til å bestille med DHL en gang i fremtiden, da ringer jeg dem og sier fra når jeg er hjemme eller avtaler noe med dem.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat