Tråd: Iherb
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-11, 14:23   #12
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Iherb

Opprinnelig lagt inn av drizella, her.

Ang billig frakt, så gjelder vel det bare lette pakker. Jeg bestilte en del barer derfra, og kunne da ikke velge flyfrakt. Jeg tok da DHL. Greit nok at frakten ble like dyr som produktene, men var ganske håpløst når de stod på døra med varene mine og jeg ikke var hjemme...Jeg fikk jo ikke beskjed om når de skulle være her. Har du erfaring med det? Har ikke villet bestille mer pga det, da de ikke vil sette varene på trappa om jeg ikke er hjemme....

Med DHL får du en sporingslink, så du har rimelig god kontroll på når pakken kommer. "Min" DHL-kurer ringer alltid for å avtale når og hvor han skal levere pakken, så jeg skjønner ikke helt problemet. Jeg har heller aldri hørt om noen som ikke har blitt kontakta på forhånd. Om du snakker med dem, så leverer de der du vil ha det levert, f.eks på jobben, men de setter ikke fra seg pakken uten din signatur.

Kjempeservice, spør du meg. Pakken levert i handa i løpet av 2-3 døgn etter bestilling fra California er vel verdt prisen!

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat