Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-05, 22:02   #69
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Nå må du huske en ting, og det er at når du evt endrer på sammensetningen av næringsstoffene, samt øker energimengden, ja så må du la kroppen få tid til å omstille seg til at den nå får tilstrekkelig med energi og en optimal næringssammensetning... så la vekta stå en periode, og kun bruke klærne som et slags "mål" på hvordan det går...

Du vil ikke minst kjenne det på formen, noe jeg tror Sten Sture kan skrive under på....

Eh.... jeg mener fremdeles at jeg ikke behøver å slanke meg jeg.. Men jeg kan jo jakte på perfeksjonismen Og formen min er helt på topp.... bortsett fra overgangsalder plager, - og de tror jeg ikke selv Sten Ture kan/vil skrive under på ......

Men jeg er som åpen for nye ting og skal vurdere dette også Alt kan perfeksjoneres !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat