Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-12, 01:39   #1692
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Jeg tenker jeg bare pakker inn tøflene som de er, så får vi oss en god latter over hvor lange de er. I tillegg kan jeg da faktisk måle på vedkommendes føtter hvor mye de må "reduseres", og så søke råd hos de andre strikkerne i familien.

...når det gjelder Skappelgenseren, så skal man ikke se bort i fra at jeg hamstrer noen alpacanøster til jul, nå som Drops har de på tilbud og greier. Også har jeg ille lyst til å lage denne: http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._nr=133&d_id=4 Det garnet er helt fantastisk.

Men først bør jeg vel bli ferdig med Mariuskjolen og den andre uglevotten.

Det var lurt

Stilig, den ponchoen! Begynner å få lyst til å prøve det garnet, siden du skriver så pent om det!

Jeg har også noen prosjekter som må ferdigstilles, Bellavotter som jeg må finne min egen avslutning på siden oppskriften er i minste laget ... og en "Burberry"-hals, som skal bli et sett til sammen, til min andre lillesøster. Og så brodere maskesting på min andre Goomba-lue, som går til bror nr 2.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat